poniedziałek, 29 września 2014

Więcej koloru - czyli fiolet , zieleń i żółty

Hej , troszkę czasu mineło  od kiedy pisałam ale znowu jestem ;) Obowiązki niestety nie pozwoliły mi na to aby udzielać się częściej , ale już mam chwilę czasu więc zasiadłam przed laptopa i nadrobię zaległości. Dziś przychodzę do Was z makijażem bardziej letnim , za oknem teraz aktualnie szaro i ponuro więc taki makijaż poprawi nie co nastrój , choć i na jakąś zabawę się nada i dla odważniejszych w ciągu dnia. Zapraszam , ode mnie kilka zdjęć ;)








Makijaż wykonałam :
  • krem do twarzy nawilżająco-matujący Eveline
  • silikonowa baza pod makijaż - Lirene
  • podkład Bourjois Healthy mix
  • puder Rimmel Stay Matte 001 transparent
  • korektor Collection2000
  • paletka MUA
  • baza pod cienie , ten sam korektor
  • róż Rimmel Stay Blushed 004
  • brązer MUA – Mosaic Sunkissed Glow
  • balsam do ust Camex + szminka MUA
  • do makijażu użyłam pędzli z Real Techniques , Essence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz