piątek, 12 września 2014

Birchbox - wrzesień 2014

Witam , dzisiaj przychodzę z angielską wersją beglossy czyli Birchbox- wrzesień 2014 . Miałam bardzo miły początek dnia , ponieważ nie spodziewałam się pudełeczka tak wcześnie ;)
Pierwszy raz zamówiłam Birchboxa i powiem szczerze że jestem pod wielkim wrażeniem , nie spodziewałam się takie zawartości pudełka i z każdego produktu na pierwszy rzut oka jestem zadowolona . Na pewno większą recenzje napiszę jak przetestuje te produkty. Więc zapraszam , na zdjecia zawartości pudełeczka.









W pudełeczku znajduje się ;
  • Agave- Healing Oli Treatment. 16f
  • Benefit - its protent Eye Cream .25,50f 
  • Premae Mild Dermabrasion Face& Body Scrub. 25f
  • Modelco Lip Lacquer in Viva .15f
  • BeautyBlender +Blendercleanser Solid.26f
           i dodatkowo od Birchbox dostałam 
  •  Urban fruit- perfect Pineapple 
Birchbox Happy Days photo clip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz