wtorek, 30 września 2014

Dziś więcej koloru

Hej , dziś przychodzę z makijażem nie co bardziej w żywszych kolorach , akurat na taką pogodę jak jest za oknem , czyli całkowicie jesiennie , na poprawę humoru dodam odrobinę koloru na moim blogu . Połączenie różu, błękitu i żółtego .. Idealny do brązowych oczu , będzie wyglądał pięknie choć do innych tęczówek , tak jak do mojej niebieskiej komponuje się też równie fajnie.. Do makijażu użyłam wszystkich cieni z Makeup Revolution , są bardzo dobrze na pigmentowane , trzymają się cały dzień , nie żałuje że kupiłam tą paletkę ;)
 Zapraszam :)



















Makijaż wykonałam :

  • krem do twarzy nawilżająco-matujący Eveline
  • silikonowa baza pod makijaż - Lirene
  • podkład Bourjois Healthy mix
  • puder Rimmel Stay Matte 001 transparent
  • korektor Collection2000
  • paletka Makeup Revolution Ultra Eyeshadowns
  • róż Rimmel Stay Blushed 004
  • brązer MUA – Mosaic Sunkissed Glow
  • balsam do ust Camex + szminka MUA
  • do makijażu użyłam pędzli z Real Techniques , Essence

3 komentarze:

  1. Jak ślicznie :O Ja nawet nie potrafię równo nałożyć fluidu, a co dopiero tak się pomalować..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , może za niedługo zacznę dodawać makijaże krok po kroku więc jeśli mnie obserwujesz będziesz mogła cos podpatrzeć ;) Tylko praktyka sprawi że będzie wychodzić coraz lepiej ;)

      Usuń