piątek, 12 września 2014

Kilka słów o mnie

 Hej Kochani , o to pierwszy mój wpis , pierwszy blog w życiu . Długo się zastanawiałam czy go założyć , czy wypada , czy podołam go prowadzić . Jestem mamą 1,5 rocznej Ali , mam cały dom na głowie i wiadomo że trudno czasami to wszystko pogodzić jak jeszcze dochodzi pasja , coś co lubię robić , czyli makijaż ,pielęgnacja i wszystko to co kobiety lubią najbardziej ;) Malowałam się od czasów technikum , zawsze lubiłam to robić , nigdy jednak nie odważyłam się malować kogoś innego niż samą siebie . Jestem samoukiem i właśnie tutaj będę pokazywać co tworze , oczywiście jeśli tylko znajdę czas będą również recenzje kosmetyków jakich używam , pielęgnacja i wiele wiele innych rzeczy które przypadną mi do gustu.. Już niebawem kolejny wpis na moim blogu .Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz