poniedziałek, 29 września 2014

Pomarańcz z połączeniem brązu

Dzisiaj chce Wam pokazać co wymyśliłam gdy malowałam się aby wyjść z córką na plac zabaw, nie co stonowany ale podkreślający niebieską tęczówkę oka , ale przy każdym kolorze oczu będzie wyglądać fajnie . Mam nadzieje że taka propozycja makijażu Wam się spodoba ;) Akurat są to testy nowej paletki z Makeup Revolution i jestem nią zachwycona , oczywiście dodam zdjęcia tej paletki jak i mojej małej kolekcji ale to w następnym wpisie ;)





Makijaż wykonałam :
  • krem do twarzy nawilżająco-matujący Eveline
  • silikonowa baza pod makijaż - Lirene
  • podkład Bourjois Healthy mix
  • puder Rimmel Stay Matte 001 transparent
  • korektor Collection2000
  • paletka Makeup Revolution Ultra Eyeshadowns
  • róż Rimmel Stay Blushed 004
  • brązer MUA – Mosaic Sunkissed Glow
  • balsam do ust Camex + szminka MUA
  • do makijażu użyłam pędzli z Real Techniques , Essence

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz