czwartek, 18 września 2014

Makijaż wieczorowy - smoky eye

Witam Was , dziś postanowiłam umieścić  na moim blogu coś wieczorowego , idealnego na imprezę , domówkę jak i również wyjścia do pubu / restauracji. Jest to połączenie kilku odcieni niebieskiego + czarnego cienia który nadaje takie lekkie przydymione oko . Mam nadzieje,że taka propozycja makijażu Wam się podoba i chętnie zrobicie go same , taka mała inspiracja ode mnie na wyjście w sobotni wieczór . Pozdrawiam :)









Makijaż wykonałam :

  • krem do twarzy nawilżająco-matujący Eveline
  • silikonowa baza pod makijaż - Lirene
  • podkład Bourjois Healthy mix
  • puder Rimmel Stay Matte 001 transparent
  • korektor Collection2000
  • paletka MUA + czarny cień z paletki Barry.M 
  • baza pod cienie , ten sam korektor
  • róż Rimmel Stay Blushed 004
  • brązer MUA – Mosaic Sunkissed Glow
  • balsam do ust Camex
  • sztuczne rzęsy z Collection 
  • do makijażu użyłam pędzli z Real Techniques , Essence 

3 komentarze:

  1. Śliczna z Ciebie dziewczyna, masz piękne duże oczy :O Zazdroszczę :) Powoli do przodu, popracuj troszkę nad kolorystyka zdjęc. Może to moja matryca laptopa ale zdj wydają sie jasniutkie ;) Ogólnie bardzo na plus i bedę zaglądać częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje , zdjęcia niestety robione iphonem z racji tego że zepsułam aparat. Nie posiadam lustrzanki ale mam zamiar zaiwestować na początek chociaż w aparat cyfrowy . Na pewno będa lepsze zdjecia. Dziękuje za ciepłe słowa ;)

    OdpowiedzUsuń