wtorek, 25 listopada 2014

Pędzle do makijażu - czyli jakie i jak o nie dbać

Hej , dziś przychodzę do Was z pędzlami do makijażu czyli tym co kolekcjonuje od jakiś 2-3 miesięcy . Mówię że są to ' moje dzieci ' zaraz po Alusi.. Zacznę do tego że rodzajów pędzli jak i firm mamy bardzo dużo , więc jest tak na prawdę w czym wybierać . Ja swoje pędzle mam z Hakuro , Real Techniques, Dior , Essence i kilka które nie mają nazwy ale sprawdzają się równie dobrze jak reszta . Wspomnę jeszcze o dwóch gąbeczkach do makijażu czyli Beauty blender i Real techniques Miracle complexion sponge . Akurat miałam takie szczęście że w pudełeczku Birchbox które zamówiłam miałam właśnie tą gąbeczkę . Będąc w Polsce na urlopie zakupiłam 12szt pędzli z Hakuro i to jest jeden z najlepszych moich zakupów .. Jeśli chodzi o ich mycie to staram się myć je raz w tygodniu jak również mam płyn do dezynfekcji pędzli z Douglass jeśli nadażyła by się okazja aby kogoś malować. Myje je płynem dla niemowląt mojej córki z Johnson's baby bath time oraz mam mydełko Solid blender cleanser. Używam mydełka kiedy pędzle jak i gąbeczki są bardziej brudne , wtedy idealnie wchodzi podkład i reszta zanieczyszczeń.. Zapraszam na kilka zdjęć mojej małej kolekcji zaraz po myciu :)



Pędzle Hakuro i inne














 Gąbeczki
  1. Beauty blender - koszt. 25 funtów
  2. Real Techniques Miracle complexion sponge- koszt. 6 funtów




Produkty do mycia pędzli i gąbeczek 
 
1. Johnson's baby bath time -koszt.2 funtów


2. Solid blender cleanser - koszt.13funtów


 3.Barbara Hoffman płyn do dezynfekcji pędzli -koszt. 43zł 




Moje pędzle Hakuro: 

Do twarzy :


  • H50s Pędzel do podkładu
  • H55 Pędzel do pudru
  • H85 Pędzel do kresek lub brwi
  • H24 Pędzel do różu i bronzera
  • H13 Pędzel do konturowania twarzy     

Do oczu :

  • H60 Pędzel do korektora
  • H70 Pędzel do aplikacji cieni
  • H74 Pędzel do rozcierania cieni
  • H76 Pędzel do aplikacji cieni
  • H77 Pędzel do rozcierania cieni
  • H78 Pędzel do rozcierania cieni
  • H79 Pędzel do aplikacji cieni
 
Pędzle Real Techniques 
 

1. Zestaw do twarzy Core Collection Kit (face)
2.Eye Starter Kit Make Up

Dior

  • Mini zestaw do twarzy i oczu

    Essence

    • Pędzelek do rozcierania
    • Pędzelek do nakładania cieni
    • oraz inne też tego typu nie mające swojej nazwy 
     



3 komentarze: