czwartek, 4 grudnia 2014

Fiolet i róż - nowa paletka Sleek + pigment z Makeup Revolution

Cześć , znowu mnie troszkę tutaj nie było , ale przychodzę z nowym postem i nowym makijażem. Już od dawna zastanawiałam się nad kupnem jakiś paletek z firmy Sleek , zdecydowałam się na paletkę Candy i do zamówienia dołożyłam również pigment z Makeup Revolution -Frenzy za 1f , aż żal było nie wziąć . Kiedy paczka przyszła byłam zachwycona , cienie mocno napigmentowane i kolory ładniejsze niż na stronie Superdrug ..Nie mogłam się doczekać kiedy wykonam makijaż tą paletką .. W końcu znalazłam chwilę i córcia pozwoliła mamię na chwile relaksu i wykonania makijażu :)  Więc nie przedłużam i zapraszam .
Powiedzcie , czy Wam się podoba taki makijaż ;)



Paletka Sleek i Davine i-Candy

Pigment Makeup Revolution - Frenzy

 

 

 

A teraz zapraszam na makijaż
















4 komentarze: