środa, 5 listopada 2014

Jesiennie...

Hej , za oknem u mnie nie za ciekawa pogoda więc postanowiłam coś zmalować , ogólnie jak wcześniej pisałam nie lubię jesieni , a jeszcze bardziej tutaj w Wielkiej Brytanii , angielska pogoda ma to do siebie że raz świeci słońce a zaraz zaczyna padać , więc nie wiadomo nawet jak się ubrać .. Do tego jest szaro , mokro i zimno ale przechodząc do setna tego postu i makijażu który wykonałam, wiec wybrałam szarość , czerwień i pomarańcz jak na jesienną kolorystykę przypadło . Użyłam cieni z paletki Inglot która zakupiłam w Polsce i pomarańcz z paletki Makeup Revolution . Cały makijaż wykonałam wieczorną porą ale mimo to do godziny 23.00 trzymał się nie naruszony. Cienie zostały na swoim miejscu jak i reszta makijażu. Wszystko ładnie i estetycznie wyglądało aż do samego demakijażu. Zapraszam Was abyście zerkneli na zdjęcia. Zaraz pod nimi umieszczę listę kosmetyków jakich użyłam do tego makijażu jeśli któraś z Was chciałaby go otworzyć na sobie .














Lista kosmetyków jakich użyłam :
  • krem-żel Nivea Make-up Starter dla cery normalnej i mieszanej 
  • baza rozświetlająca z firmy Mariza
  • korektor Collection Lasting Perfection
  • podkład Revlon Colorstay nr.180
  • puder ryżowy z firmy Mariza
  • szary cień Inglot nr.
  • malinowy cień Inglot nr.
  • pomarańczowy cień z paletki Makeup Revolution ultra eyeshadows
  • piaskowy cień z paletki Collection 
  • czarny cień na mokro z paletki MUA aby zagęścić górną linię rzęs
  • czarną kredkę z Essence
  • do brwi używam brązowego cienia z MUA i wosku Sleek 
  • Tusz do rzęs -Benefit
  • róż Collection Shimmer Shades
  • brązer - ciemny puder z Maybelline
  • carmex

8 komentarzy:

  1. masz ładne dużże oczyska i piękne rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  2. A te kolorki z Inglota to jakie?:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki dopisze potem , post pisałam wieczorem a córcia spała:)

      Usuń
  3. Makijaż pięknie wygląda na Twoich niebieskich oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż. Masz piękne rzęsy i cudowne duże oczy :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo ostrego światła lampy całkiem fajnie wygląda:) Masz piękne oczy :))

    OdpowiedzUsuń