niedziela, 9 listopada 2014

Sesja - makijaż w brązach

Hej Wam , dzisiaj przychodzę do Was z makijażem w brązach który wybrałam na sesje . Mianowicie będąc w Polsce na urlopie postanowiłam stanąć przed obiektywem.. Chciałam kilka nowych zdjęć jak również zmalować nowy makijaż. Postawiłam na delikatność, kącik oka lekko rozświetliłam..Mam nadzieję że zdjęcia Wam się spodobają :)  Zapraszam !



























 Makijaż wykonałam używając paletki z MUA i cienia z Inglota aby rozświetlić kącik.

5 komentarzy:

  1. Masz przedługie włosy! Też zapuszczam swoje, ale co kilka tygodni podcinam 1-2 cm końcówek. Jak długo zapuszczałaś włosy do takiej długości? Podcinałaś końcówki w trakcie zapuszczania włosów? Efekty sesji świetne, makijaż dodał Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo , włosy zapuszczałam około 2 lat , ostatni raz u fryziera byłam w 2013 roku i nie podcinałam końcówek;)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszła ta sesja. Dodałabym z jedno zdjęcie z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja ������ czym robiłaś zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana miałam sesje ;) dobra znajoma robiła mi zdjecia ;)

      Usuń