poniedziałek, 10 listopada 2014

Mała paczuszka i nowości Motives

Cześć Dziewczyny , dziś postanowiłam napisać post aby pokazać Wam paczuszkę którą dostałam od przemiłej Anetki..Już jakiś czas temu słyszałam o firmie Motives , nawet Katosu w swoich filmikach pokazywała makijaż wykonany właśnie kosmetykami z tej firmy. Nie ukrywam że byłam bardzo ciekawa jak się spisują choć powiem szczerze nigdy nie miałam okazji coś kupić z tej firmy , dlatego ogromnie byłam zachwycona kiedy przyszła do mnie paczka.. Mam kilka produktów i jestem ogromna ciekawa jak u mnie się spiszą. Na pewno dla blogu pojawi się recenzja cienia i cienia sypkiego w którym się zakochałam. Wykonałam makijaż który zaraz Wam pokaże , nadaje się jako dzienny ale jeśli dodamy ciemniejszego cienia w kąciku uzyskamy piękny wieczorowy . Pięknie skomponował się z moją tęczówką oka i rozświetlił spojrzenie. Możemy go nakładać na mokro jak i jako cień sypki . Zapraszam na kilka zdjęć :) I jeszcze raz dziękuje za paczkę , jeśli któraś z Was była by zainteresowana kupne jakiegoś kosmetyku to podaje stronę internetową.


www.motives4beauty.co.uk








A o to makijaż wykonany cieniem sypkim z firmy Motives
















Mam nadzieje że makijaż Wam się podoba i już niebawem nowy post na moim blogu . 



1 komentarz:

  1. Ja nie słyszałam o tej firmie :)
    W następnym tygodniu też przyjdzie moja upragniona paczka z pigmentami. Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń