piątek, 31 października 2014

Moja toaletka - czyli skarbnica kosmetyków

Cześć Wam dziewczyny , dziś chciałam pokazać coś co jest moim najlepszym prezentem jakim w życiu dostałam od mojego męża . Jeszcze jak chodziłam do szkoły marzyła mi się toaletka w domu , niestety troszkę to kosztowało i nie było mnie na to stać.. I jak już przyjechała paczka do domu , po prostu zaniemówiłam..NIESPODZIANKA której bym się w życiu nie spodziewała. Jestem mamą ale również kobietą która chciała zawsze mieć kącik dla siebie , gdzie może sie wyciszyć ,zrelaksować i nabrać siły na cały dzień a właśnie poprzez malowanie , poprzez makijaż ja się w ten sposób relaksuje i odpoczywam od codziennych obowiązków . Zobaczcie sami , jak sobie swój kącik urządziłam ;)  Za nie długo ma również przyjść zestaw koszyczków na kosmetyki które idealnie będą pasowały do całości.














11 komentarzy:

  1. <3 moje marzenie! Śliczny kącik, wspaniałomyślny mąż. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak się patrzę, i chyba trochę odnowię swoją toaletkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz tą toaletkę <3 zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna toaletka. Ja swoją sama urządzałam i jestem dumna z efektów. Pozazdrościć męża ;) jednak na swojego nawet narzekać nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Kobiece i eleganckie. Moja wymarzona:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna toaletka <3 Marzy mi się identyczna :D
    Jak dostaniemy w końcu tańsze mieszkanie niż mamy to będę mieć taką chocbym miała nerkę oddać :P
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna toaletka! Oby Ci się dobrze przy niej pracowało!

    Pozdrawiam,
    Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie u Ciebie ������

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna mi się ciągle taka marzy ;)

    OdpowiedzUsuń