poniedziałek, 9 marca 2015

Zakupy z Polski i kilka nowości

Cześć Wam , z racji tego że byłam w Polsce na 2 tygodnie nie pisałam , więc pora abym podzieliła się z Nami tym co przywiozłam jak i powiedzieć o kilku nowościach które dostałam od sklepu Kamyk..Mam przyjemność z Nimi współpracować dlatego co jakiś czas będą się pojawiały nowości.. Już nie długo szykuje recenzje olejku do twarzy z Bielendy który mnie ogromnie zachwycił ale teraz nie o tym.. Będąc w Polsce odpoczywałam i poświęcałam ten czas rodzinie i znajomym ,chciałam ten czas wykorzystać jedynie dla siebie i zająć się spędzaniem czasu z rodziną bo było go na prawdę mało , drugim powodem dla którego mnie tutaj nie było była choroba mojej córeczki i moja . Dopadło Nas jakieś cholerstwo , jednak już po wszystkim i wracam z pełną motywacją do pisania dalej.. Testuje troszkę produktów więc szykujcie się na czas recenzji.. Powiem także o bublach które się u mnie totalnie nie sprawdziły , ale to już niebawem . Zapraszam na zobaczenie co kupiłam :)









Oczywiście nie mogło się obejść abym nie udała się do Inglota . Cienie strasznie mi się spodobały i nie mogłam się powstrzymać żeby nie kupić ' kilku'  jak i chciałam zobaczyć jak się sprawdzi podkład z Inglota HD , wybrałam dla siebie odcień 71 bo jest to podkład utleniający się i ciemnieje na twarzy . O cieniach nie muszę nic mówić bo jak praktycznie większość z Was wie że cienie Inglota są niesamowite jak na jakość i cenę. Co do kosmetyków z Bielendy to będzie następny post i powiem o nich coś więcej . Już w kwietniu znowu lecę do Polski więc na pewno coś znowu przywiozę ;)  Pozdrawiam;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz