niedziela, 8 lutego 2015

Recenzja mineralnego cienia sypkiego Vintage Gold - FM Cosmetics

Cześć Wam :)  postanowiłam dziś znowu przyjść do Was z recenzją , ponieważ czas goni a ja już 10 lutego lecę do Polski , szczerze nie mogę się doczekać . W końcu rodzina , znajomi i oczywiście spotkanie z moją najlepszą przyjaciółką z którą odliczamy dni mojego przylotu . Nie obędzie się bez odwiedzenia Inglota i innych naszych polskich sklepów... ale nie przedłużam i chciałabym Wam dziś wspomnieć o cieniu sypkim z FM Cosmetics , chciałabym tutaj od razu wspomnieć że cień jest mineralny co jak wiemy jest bardzo dobre dla Nas bo zawiera w sobie minerały .





Zobaczmy co producent mówi o produkcie :


  • lekka i nawilżająca formuła
  • skomponowane na bazie specjalnie wyselekcjonowanych składników mineralnych
  • duża koncentracja pigmentów zapewnia intensywny, iskrzący kolor
  • mogą być stosowane pojedynczo lub w towarzystwie innych cieni do powiek
  • sypkie
  • łatwe w aplikacji: zarówno pędzelkiem, aplikatorem, jak i opuszką palca
Musimy również wspomnieć że cienie mają wykończenie satynowe, matowe i opalizujące.

Zresztą sami zobaczcie ;)











I teraz chciałabym się odnieść do tego co ja uważam o produkcie , otóż według mnie jest to świetny cień sypki z którym miałam okazję pracować . Nadaje się na makijaż dzienny jak i wieczorowy , możemy go aplikować na sucho i na mokro , zwilżając pędzel , w ten sposób uzyskamy bardziej metaliczne wykończenie..Troszeczkę się osypuje ale nie jest to bardzo uciążliwe , mimo to pamiętajmy o strzepaniu nadmiaru produktu z pędzla . Pięknie wygląda na oku jak i również dobrze się rozciera i współgra z innymi cieniami.Utrzymuje się cały dzień i jest nie do zdarcia . Można go wykorzystać jak najbardziej do makijażu ślubnego ponieważ pięknie się mieni i nadaje wyrazistości spojrzeniu .Cienie z tej serii są również dostępne w innej kolorystyce. Trzeba również zaznaczyć że jest to cień mineralny , wiec ma dobre zastosowanie dla naszych oczu i na pewno nie uczuli.. Warto wspomnieć o cenie produktu , jest dość niska jak na cień o takiej jakości i wydajności. A teraz jeden z makijaży który wykonałam właśnie tym cieniem , zobaczcie ;)




Opakowanie : plastikowy słoiczek , odpowiednio małe dziurki aby kontrolować wysypywanego produktu , według mnie bardzo duży plus ponieważ produkt jest wydajny i się nie marnuje . 

Koszt :  5.99f /15.99zł

Podsumowując moją  recenzję , to muszę powiedzieć że jest to jeden z produktów który na prawdę mnie zachwycił . Patrząc na jakość , wydajność , jak się utrzymuje na powiece bardzo bardzo polecam .

1 komentarz:

  1. Jestem konsultantką FM Group ,więc jak kogoś z Warszawy i okolic interesują te produkty to zapraszam - można zamówić u mnie :)

    OdpowiedzUsuń