piątek, 13 marca 2015

Paczka ze sklepu Kamyk :)

Cześć , tak jak pisałam w ostatnim poście biorę się ostro do roboty i nadrabiam zaległości , więc dzisiaj post na temat paczki jaką dostałam od internetowego sklepu Kamyk z polskim produktami w Wielkiej Brytanii.. Postanowiłam przetestować kosmetyki z Bielendy ponieważ dużo pozytywnych opinii o tej firmie słyszałam , stąd właśnie w moim zamówieniu pojawiły się kosmetyki z tej firmy . Jestem ciekawa jak mi się sprawdzą rzeczy które zamówiłam , może Wy miałyście któryś z nich i możecie coś powiedzieć ? Chętnie się dowiem jaką macie opinie, także w moim zamówieniu nie mogło zabraknąć Ziaji i jakiejś bazy nawilżającej .Zdecydowałam się na coś z firmy AA z racji tego że jeszcze nie miałam kosmetyków z tej firmy i jestem mega ciekawa jak się sprawdzi .. Postawiłam tym razem bardziej na pielęgnacje z racji tego że idzie lato i chciałabym aby moja skóra była w dobrej formie jeśli chodzi o ujędrnienie i nawilżenie skóry . Wiadomo po okresie zimowym jest ona nie co przesuszona jak w moim przypadku i muszę teraz poświecić jej nie co więcej uwagi.. Mam w planach również napisać coś na temat pielęgnacji mojej twarzy i jak o nią dbam żeby była w miarę dobrym stanie bo do cery idealnej bardzo mi jeszcze daleko . Nie przedłużam i zapraszam na zdjęcia żebyście sami zobaczyli :)









Wyczekujcie recenzji bo zapowiada się że będzie ich dość sporo teraz :) Chciałabym również wspomnieć o tym że dzieki uprzejmości sklepu http://www.kamyk.co.uk/
dla czytelników mojego bloga ofiarują zniżkę 10% do wykorzystania w sklepie . KUPON RABATOWY aby dostać zniżkę 10% to aneczkowaa . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz