niedziela, 1 lutego 2015

Recenzja automatycznej kredki do brwi FM Cosmetics

Witajcie , dzisiaj postanowiłam do Was przyjść z recenzją kredki do brwi którą miałam okazje przetestować dzięki uprzejmości P. Julity . Pewnie większość z Was słyszało o firmie FM Cosmetics , ja do niedawna kojarzyłam tą firmę jedynie z perfum które posiadają w swoim asortymencie. Jednak co się okazało że firma FM Cosmetics ma również kosmetyki kolorowe a wiadomo że ja jak najbardziej się tym interesuje, ale nie przedłużając zaczynam .





Automatyczna kredka do brwi
Automatic brown pencil 






 Jak sama nazwa wskazuje jest to automatyczna kredka do brwi , producent obiecuje Nam że:
  • produkt podkreśla brwi i optycznie je zagęszcza
  • zawiera pielęgnujące woski
  • zapewnia głęboki, trwały kolor i naturalny efekt
  • nie rozmazuje się
  • idealnie się rozprowadza dzięki zwartości pudru ryżowego
  • odpowiednia twardość kredki zapewnia łatwą aplikację
  • automatycznie wysuwany i chowany sztyft
  • wbudowana temperówka 
I teraz chciałabym się odnieść do tego , testowałam tą kredkę przed okres trzech tygodni więc mam nadzieje że przekaże Wam wszystkie informacje na temat tego produktu . Tak jak wspomniałam wcześniej producent dużo Nam obiecuje jeśli chodzi o kredkę do brwi i jak najbardziej się z tym zgadzam..Kredka jest trwała , utrzymuje się na brwiach cały dzień , nie rozmazuje się , nawet została poddana testowi kiedy pierwszy raz w tym roku spadł śnieg w Wielkiej Brytanii, bardzo łatwa aplikacja , co najważniejsze jest w odcieniu chłodnym , firma FM Cosmetics ma dwa odcienie tej kreski wiec na pewno prawie każda z Was trafi w swój odcień i krzywdy sobie nie zrobicie, dla brunetek sprawdzi się idealnie i nie zostawi rudawych refleksów na brwiach...Jest automatycznie wysuwana co daje wydajność kredki bo kontrolujemy ile tej kredki  ma się wysunąć bez obawy że się złamie..Muszę powiedzieć szczerze że jest to teraz jeden z produktów który używam codziennie do makijażu brwi. 
 Opakowanie: solidnie wykonane , dobrej jakości i wielkim plusem jest to że w kredce wbudowana jest temperówka.

 Zobaczcie efekt sami:)




Dostępność:  http://uk2.fmgroup.dega.com.pl/website/make_up_catalogue_no_10.pdf  i kupić ją na stronie : http://www.uk.fmworld.com/
Koszt: około 18zł / 4.99f
Podsumowując moją recenzje mogę powiedzieć że z czystym sumieniem polecam i na pewno jak mi się kredka skończy zamówię następną .


5 komentarzy:

  1. Lubię oglądać Twoje makijaże ale wybacz muszę to napisać.
    Typowo sponsorowana recenzj. Brak zdjęc jaki efekt daje kredka. Wskazanie konkretnego dystrybutora i od razu info, że można się zapisać. Ja wiem, że recenzje sponsorowane zawsze są pozytywne ale tutaj zabrakło chociazby realnych zdjęć kredki, tego jak wygląda po nałożeniu i oczywiscie po całym dniu. Także przydałyby się dowody potwierdzające Twoją opinię. Mam nadzieję że nie uznasz tego za jakiś atak bo nie to mam na celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście że nie ;) kredką mam zrobiony nawet poprzedni makijaż który dodałam jak i wiele innych np na instagramie ;) mam kilka produktów i czekaj cierpliwie, mam też negatywne odczucia do innych produktów ;) To moje zdanie .

      Usuń
    2. Wiesz , poprzez Twój komentarz wiem co w następnej recenzji zaznaczyć i pokazać ;) dodałam zdjęcia bo oczywiście były robione ;) żeby każda z Was mogła zobaczyć ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś widziałam taką kredkę, ale nie jestem do końća pewna gdzie. Zresztą ja również chętnie takich kosmetyków używam i jestem zadowolona, że pasuję do wielu moich stylizacji. W sumie od zawsze najbardziej pasowały mi kosmetyki z firmy https://eveline.pl/ i ich mam zdecydowanie najwięcej.

    OdpowiedzUsuń