poniedziałek, 27 października 2014

Glossybox Październik 2014 - niespodzianka

Hej , z racji tego że praktycznie co miesiąc zamawiam Glossybox , w tym miesiącu przypadło mi pudełko niespodzianka za które nie ponosiłam kosztów . Nie wiedziałam czy zostanie one do mnie wysłane i wracając do domu po urlopie miałam bardzo miłą niespodziankę bo od razu po wejściu do domu czekało na mnie pudełeczko z kosmetykami <3 zawartość była bardzo ciekawa . I na pewno każdą z rzeczy chętnie przetestuje ;)  Oczywiście dam znać , jak się spisują poszczególne rzeczy ;) Pozdrawiam :)





W pudełeczko mamy :

  • Nuxe Creme Fraiche de Beauty Mask  
  • So Susan Flutter Mascara
  • Ciate Point Pot
  • Yves Rocher Quelques Notes D'amour
  • Rimmel London Bb cream Matte minis

4 komentarze:

  1. Hej gdzie zamawiasz Glossybox? zadowolona jesteś? Tez bym chciała ale czytałam duzo negatywnych opinii na temat pudełek glossybox w uk, ze nie wysyłają w terminie lub w ogole pudełka nie docierają....:( daj znać więcej szczegółów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówiłam pudełeczko praktycznie każdego miesiąca i zawsze było na czas, dokonując zakupu pisze w jakich dniach możesz sie spodziewać pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem bb, ale nie jestem zadowolona, bo twarz po nim jest pomarańczowa.. Także muszę go mieszać z innym, jaśniejszym fluidem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat odcień odpowiada, tak najlepiej zmieszać albo troszkę kremu dać którego używasz na dzień ;)

      Usuń