piątek, 12 czerwca 2015

Nowości z Polski i kosmetyki ze sklepu Kamyk

Hej , dzisiaj przychodzę do Was z nowościami które kupiłam będąc w Polsce . Zawsze kiedy lecimy do Polski to coś przywożę , najczęściej jest to Inglot , Kobo , Catrice bo nie mam tego w Anglii . Muszę też się pochwalić pędzlami z Zoeva i paletka- po prostu perełki <3 Jeśli chodzi o jakość to jest po prostu rewelacyjna . Jeśli planujecie kupić coś z Zoev-y to nawet się nie zastanawiajcie bo nie ma na prawdę nad czym . Pokaże również makijaż który nowymi paletkami , czyli Inglot i Zoeva :) Złożyłam również zamówienie w sklepie internetowym - Kamyk i przyszły mi produkty zaraz jak przyleciałam do Anglii. Za jakiś czas możecie się również spodziewać recenzji płynu dwufazowego z Bielendy jak i startera nawilżającego z AA ale to wkrótce . Teraz zapraszam na kilka zdjęć :)








Zakupy z Polski <3






ZOEVA ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol. 2










Paletka Zoeva Love is a Story




Paczka od sklepu Kamyk 






A teraz pokaże Wam makijaż jaki wykonałam cieniami Inglot i Zoeva ;)









Lista kosmetyków jakich użyłam to :

Twarz :

Krem nawilżający z Bielendy
Podkład Bourjois healthy mix
Puder Rimmel transparent 001
Brązer Kobo - Sahara Sand
Rozświetlacz MUA

Oczy :
Paletka Inglot i Zoeva


Już nie bawem kolejny post , pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz