piątek, 1 maja 2015

Recenzja Olejku do kąpieli - Bielenda

Cześć , po sporej nieobecności na blogu przychodzę z recenzją olejku do kąpieli z Bielendy. Jakiś czas temu zachwyciłam się tą firmą , mam na myśli olejki do twarzy , kremy , serum wiec postanowiłam przetestować coś do kąpieli. Tym razem firma Bielenda tak samo mnie nie zawiodła i sprawdziła się jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji.. 


Bielenda - Olejek do kąpieli /bath oil
Mandarynka + Werbena




Olejek do kąpieli Madarynka + Werbena to najlepszy sposób do odzyskania fizycznej i psychicznej równowagi po wyczerpującym dniu . Olejek zmniejsza stres, poprawia nastrój , pozwala odzyskać balans i harmonie ciała i umysłu. Kąpiel z olejkiem zalecana jest w naturalnej terapii stanów ogólnego zmęczenia psychicznego i fizycznego , stanach zestresowania i niepokoju . Znakomicie odpręża , zdejmuje ciężar całego dnia .Likwiduje przemęczeni i poprawia samopoczucie . Po kąpieli ciało nabiera aksamitnej gładkości , miękkości i pięknego zmysłowego zapachu mandarynki i werbeny . 







Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Olive Oil PEG-8-Esters, Coco Glukoside, Parfum (Fragnace),Glycerin, Propylene Glycol, Melissa Officinalis (Mint Balm) Leaf Extract, Citric Acid, Polysorbate-20, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Limonen




Moim zdaniem Olejek do kąpieli z Bielendy spisuje się dobrze jeśli chodzi o produkt do mycia , pięknie pachnie , skóra jest miękka w dotyku , akurat u mnie spisał się bardzo dobrze z racji tego że nie przepadam aby po każdej kąpieli się balsamować , także olejek robił u mnie podwójną robotę jeśli chodzi o nawilżenie skóry i produkt do mycia . Uważam że jak za tąką cenę jest warty uwagi. Nie podrażnia , nie wysusza skóry , ładnie ją nawilża ,nie czuje po kąpieli ściągniecia, zapach utrzymuje się w miarę długo jak za olejek o tak niskiej cenie . Używałam go kiedy miałam ochotę na chwile relaksu w wannie i spisywał się super. Dodatkowym atutem jest to że nie zawiera w swoim składzie parabenów .






Opakowanie : Plastikowa butelka - 300ml 


Koszt : 12,99zł / 4,43f


Dostępność: http://www.kamyk.co.uk/ jak i również w Rossmanie.




Mam dla Was również rabat 10% na zakupy na stronie sklepu   http://www.kamyk.co.uk/ , wystarczy wpisać kod o nazwie           ' aneczkowaa' :)

2 komentarze:

  1. Muszę wypróbować ten olejek, bo nienawidzę się smarować balsamem po kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa to tak jak ja :D jest na prawdę spoko jak za takie pieniądze;)

      Usuń